Hair and even more....

hair....

Förutom att vi gör naglar så har vi två av Luleås bästa frisörer.

Jeanette och Charlotte.

De dessa tjejer inte kan göra ...

De kan skapa en helt ny look eller ge dig en ny färg som passar just dig.

Jag ger dem alltid helt fria händer :)

Här kommer lite uppsättningar de gjort:



Kolla också sminket, lagt av våran duktiga make-up artist Jeanette.








Och kolla in vilka vackra tjejer, tack för förtroendet:)



Och gissa vilka som gjorde make up och smink på mig innan fotograferingen ?
Just det "mina" tjejer :)



Är ingen foto tjej annars, men blev riktigt nöjd :)

2010-09-20 @ 20:02:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sonja

Skit snyggt!!!

2010-09-22 @ 09:40:14
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/
Postat av: Tove

Supersnygg är du Maria! :-)

Kikar in här lite då och då, önskar jag bodde närmre så jag kunde göra mina naglar hos dig.. :-/

Stor kram & Trevlig helg!

//Tove i Vallentuna

2010-10-01 @ 08:29:12
URL: http://mammatoves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0