Vinnaren av ny frisyr..

Förlåt tokigt att ni fick vänta.... men nu är det äntligen dax att kora en vinnare....

 

Var svårt alla hade bra motiveringar men en stack ut lite mer än de andra här kommer den vinnande motiveringen:

 

Hejhej!

Vem hade inte velat vinna en ny frisyr?
Jag har lagt in en länk på min blogg för överigt. Här kommer min anledning till varför jag tycker att jag ska vinna..

Jag har långt hår, har blivit för bekväm i det och har oftast nu för tiden bara uppsatt för att jag inte orkar göra något åt det.
Man orkar inte fixa till det eftersom det känns som att det bara ligger och är tråkigt. Ser ut som att jag kommer in från ett oväder bestående av regn.
Färgen ska vi inte ens tala om. Den är 439582 olika färger och har en snygg rottfärgad utväxt.

Kan berätta en rolig grej som hände här om natten som jag inte än fixat till.
Jag drömde den natten att jag stod framför spegeln inne på toaletten och kollade mig i spegeln och sa för mig själv: jag måste göra något med mitt hår!
I min dröm klippte jag i mitt hår med en sax. När jag vaknade hade jag panik, kände efter så att håret var kvar.. vilket det var, pjuu!

Nu till det galna..
Jag skulle stiga upp för att göra alla morgonrutiner. När jag öppnade sovrumms dörren ligger en sax på vardagsrums golvet.
Blev väldigt fundersam över det och satte tillbaka den i lådan där den ska vara.
Samtidigt ser jag hur det lyser på toan, blev irriterad på min pojkvän för jag trodde de var han som glömt släcka lampan när han for till jobbet.
När jag går in på toan för att släcka lampan så ser jag till min stora förvåning en stooor bunt hår i tvättstället.
Jag hade sovit i en hästsvans den natten och jag slet bort håret från snodden och fick panik när jag såg att höger sida var lite mindre än en decimeter kortare än på vänster sida. Fick panik och sprang runt som en duracell kanin i lägenheten och visste inte vad jag skulle göra. Jag skulle ju iväg och jobba!
I all panik så tar jag fram saxen, denna gång medvetet och försöker klippa till d

et hyffsat jämt innan jag brummade iväg till jobbet.

Snälla.. låt mig vinna denna tävling!
Hade varit evigt tacksam.. Kram /Josefin

Så grattis till Josefin på http://josefajnn.blogg.se/

Bara att ringa in och boka och naturligtvis har vi förlängt tiden att ta ut vinsten till 20 maj.

2010-04-23 @ 19:04:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0