utbildning i Göteborg

Äntligen startar vi upp utbildningar till nagelterapeut i Göteborg :)

Den 5 oktober startar vi!!!

Då åker jag ner till Göteborg för att lära några goa tjejer göra  gelenaglar, med vårat super material Light Elegance.

Naturligtvis är utbildningen sansa godkänd, kolla gärna in SANSA.nu för mer information.

Det finns fortfarande två platser kvar....



Och för er som är sugna på en come on over så hör av er......

Jag finns i Göteborg hela veckan.

Nu säger jag gonatt :) Imorgon är en ny dag :)



2009-09-20 @ 23:19:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: victoria

nej men titta! där är ju jag =D

2009-09-21 @ 00:00:06
URL: http://slowjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0