tävlingdax

På lördag ska jeanette våran duktiga frisör tävla på Hantverkar dagarna.

Temat är Halloween.....

Missa inte detta!!!

För mer info gå in på www.hantverkardagarna.se




Som ni ser har jag  bloggat obefintligt.... Varför?

Jo nu i höst har vi flyttat, jobbat, jobbat och nu håller vi på att göra om kassasystemet på salongen....

Och ni som tittat in ni vet att jag har en miljon saker, nagellack, dekorationer, oljor, geler mm

Och dessutom har vi tagit in Lanza, Tigi, Loreal och REF.

Nu ska jag titta på en film som heter The Proposal :)

Och idag har jag och barnen och mamma varit på Ikea....

Lite nya saker till salongen och huset lev det.

Nu saknar jag bara en komatta .... hahahaha..




2009-10-29 @ 21:11:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till i tävlingen Jeanette och trevlig helg till er båda!!!

2009-10-30 @ 09:51:15
URL: http://vindarimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0