vinnaren av naglarna ...

Vill börja med att säga förlåt att vinsten dröjt.

Har varit lite att stå i.

Har aldrig varit så svårt att välja en vinnare, allas motiveringar är så himla bra.

 

Efter mycket om och men (måste ju välja en) så har jag valt Kicki

http://shetrollans.blogg.se

Hennes motivering:

Jag har jobbat som lokalvårdare i många år och mina händer samt naglar tar enormt med stryk. Att ha långa naglar är inte att tänka på med det yrket. Men nu i början av december har jag semester i hela fyra veckor och åker till Karibien för att gifta mig. Det vore helt ljuvligt underbart att kunna ha vackra händer och naglar till vår resa.
Hoppas hoppas!


Alla borde få gifta sig med jätte vackra naglar tycker jag.

Så stort grattis till Kicki, bara att ringa och boka tid på 0920-22 20 00.

 

 

 

2009-11-28 @ 15:22:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

gu va kul att få gifta sig på ett annat ställe än i sverige i en kyrka :D hoppas hon får vackra naglar :D

2009-11-30 @ 15:33:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0