mina naglar i en filminspelning :)

I onsdags fick vi besök av Per Andersson, några av er känner säkert igen honom från bla.
parlamentet.
Jätte trevlig kille.

Jag gjorde hans högra lillfinger lååååångt....

De skulle spela in en film här uppe med bla. Tova Novotny.
Titeln är inte klar än.

Per ska spela en "cool" kille som sparat ut sin lillfinger nagel som han förför tjejerna med :) *fniss*

Han drar sin långa nagel efter tjejernas ryggrad i tron om att de blir upphetsade.....

Och NEJ, det är en familje film inget annat :)

Hade sprungit fort om jag möt en kille med den nageln.

Och tack snälla Per för att jag får lägga ut bilderna på bloggen, lycka till med filmen:

Här kan ni se ett klipp på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=brC9csz-R5c



En lång olackad lillnagel :)




2009-11-07 @ 18:51:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: keit

Du skulle ha gjort spetsigt på han ha ha ha :-) Kram

2009-11-08 @ 11:05:26
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0