stulen kamera?

I morse skulle min kamera med till salongen för lite bilder. Vet att jag hade två dekorations tjejer på ingående....

Men när jag skulle gå så hittade jag inte kameran.

Leta, leta, leta och ingen kamera....

Var tvungen att gå, fick tids brist.

Satt i bilen och funderade på vart den kunde vara.

Dammmm hade den i bilen sist, hade jag glömt låsa ?? Och någon tagit den???!!

F-n!!

Åkte till nya stället och sen hem med bustrollen.

Tog en runda till i lägenheten och letade.....

Och gissa vad ?

Den var snyggt upphängd på en krok i klädkammaren....

Yes!!!  Inte för att det var där den skulle vara men ändå :)

Stor lycka!!!

Ibland gör det lilla en glad :)

Vad har ni gjort idag?



2009-06-07 @ 20:21:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

idag har jag målat naglar! och imorgon kommer jag till dig för att få fransk nagelförlängning! gud vad jag längtar, och det ska bli så kul att träffa dig :)



vad tur att du hittade kameran förresten! :)

2009-06-07 @ 20:34:22
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Man får panik när man inte hittar sakerna man letar efter. Hade med min kamera ut igår/inatt.



Hittade inte den i bilen på väg hem, fick panik men dum som jag var hade jag lagt den i ett annat fack:P

2009-06-07 @ 20:35:34
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0