Snö i Juni - Hur kan det vara möjligt?

Jag lovar på vägen till Ikea snöade det!!!!

På riktigt i flera mil???!!!!

Vad änder det är ju faktiskt 6 juni, eller hur?

Min dotter var söt, trots flera nyinköpta skor så hittade hon brorsans höst skor från förra året (med ludd invändigt) som hon råkade prova och de passade- så dem skulle hon ha i morse....

Suck försökte med att hon skulle bli varm om fötterna, men icke de var JÄTTE fina och skulle på.

Orkade inte diskutera mer så ok, det är hon som blir varm....HAHAHA

Vet ni vad gullungen sa när det snöade?

- Vilken tur att jag har varma skor mamma så slipper jag frysa!!!

HAHAHA jag och mamma min skrattade gott!!!

Det var 3,5 plus där snön kom så hon var nog rätt klädd.


Jag vill ha sommar NU!!!!!

Någon snälla skicka hit lite sommar ?!  *fniss*
2009-06-06 @ 18:19:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elina

Är du säker på att det inte var hagel? :) Här i Kalix haglade det jätte mycket idag iaf

2009-06-06 @ 20:23:47
URL: http://xxelinaxx.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Japp :) med mig är det bra. Med dig då?

2009-06-07 @ 02:05:32
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0