helt tok galet samtal.......

Idag har det varit en stressig dag. 
När jag kom hem lyssnade jag av mina medelanden.

Hade några att ringa :)

Måste bara berätta om dagens missförstånd: 

Medelandet på telefon svararen:

Ring mig X på telefon nummer zzzzzzzz

Visst sagt och gjort jag ringde häng med nu så ska ni se om ni fattar:

X :  Hallå
jag: Hej det är Maria Berglund
X: Va?
jag: Jo det var Maria Berglund på...
X: Nej jag ska inget ha... Klick

Hon la på.... Ups.... Oj hon trodde nog jag var en försäljare (trodde jag i mitt stilla sinne så jag tänkte att jag ringer upp igen) Hahahaha

X: (något irriterad) : jaaaa
jag: (tänkte bäst att säga att hon sökt mig snabbt): Förlåt men du hade lämnat ett medelande på min telefon svarare att jag skulle ringa dig.
X: jaha
Jag: jag heter Maria Berglund ..
X: va sa du att du hette?
Jag: Maria Berglund
X: Nä, har har inte ringt dig.... klick


Hahahaha snacka om tokigt.
Ska tilllägga att det var samma röst som lämnade ett medelande på min telefon svarare :)

Dagens konstigaste samtal *fniss*

Ska tillägga att det var på min privata telefon, haha annars hade jag inte talat om det i min blogg.

Alla ni som följer bloggen kan vara helt lugna era hemligheter är säkert bevarade hos mig ;)

Ler fortfarande vidtanken på samtalet *fniss*









2009-06-16 @ 18:58:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0