vilket fylleslag....

Var tvungen att hämta lite saker och lämna lite saker inne på salongen nu på kvällskvisten...

För er icke Lulebor så har Luleå en festival som kalas Lulekalaset :)

Trevlig tillställning, med artister, barnaktiviteter och öltält osv.

Var inte i närheten av festival området, men folk gick mitt på gatorna, och nej de var inte avstängda.

Utanför salongen på baksidan satt tiotal små tjejer som drack....!!! De var inte gamla.....

Misstänker att det var mer skötsamt inne på området *fniss*

Förlåt alla skötsamma som varit där. Råkade nog bara passera fel timme....

Det är inget fel att festa men att stoppa bilar kan ju faktiskt vara farligt...

Nu ska jag lägga mig har ont i mitt stackars huvud.

Men för er som bor i Luleå så är ni välkomna in imorgon mellan 11- 16 då finns frisörerna på plats för första gången.

Varmt välkomna!!!

Natti natti...
2009-07-31 @ 22:57:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Så tragiskt att se så unga människor fulla

2009-07-31 @ 23:39:39
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: stina

tyvärr var det nog inte mer skötsamt innanför stängslena, visst det var äldre folk, men inte kan dom heller hantera alkoholen...

2009-08-01 @ 01:18:58
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh så kul :P halkade av en slump in på din blogg, som är väldigt fin förresten.. Men men, kollade igenom lite, mest på bilderna, fick som en känsla av att du var norr ifrån :P Tillslut läste jag ett inlägg om Luleå så jag gissar att du bor där? Himla lustigt hur känslan kan vara så rätt :P

2009-08-14 @ 20:22:05
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0