Lite om mig..

Flyttade hem till Luleå för lite mer än ett år sedan.
Lugnt och skönt för en stressad själ. Och för att stressa ner startade jag Xtreme Beauty *fniss* Eller egentligen startade jag om på nytt eftersom jag hade mitt företag även i Vallentuna.
Vad gör jag på Xtreme Beauty? Naglar, fransförlängningar, solduschar och mycke mycke annat roligt....
Titta gärna in på min hemsida www.xtremebeauty.se
Som extra bonus efter att jag pratat med min leverantör Kn Nail products i Solna så bestämde vi att jag ska börja utbilda nagelterapeuter i Luleå (ska berätta mer sen). Oj va stressat det blev innan jag flyttade, jobba på salongen, gå med som extra lärare hos Karin och ha mina barn på heltid.... sova nån timme här och där haha Som sagt skönt med lugnet i Luleå.
Som ni hörde har jag två barn, 4 och 6 år.
Har en gullig sambo och två maine coon katter.

Nu ska jag sova efter en stressig vecka på jobbet med en förkylning i kroppen. Är helt slut.

Natti natt /Maria

2009-01-09 @ 22:16:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Katterna skulle jag vilja se lite bilder på också. Jag har själv haft en Norsk skogkatt som jag ställde ut. Men när jag träffade min sambo så var kattlivet slut för han är allergisk. Som tur var va min granne också helt såld på min katt så den familjen köpte henne. Men gu vad jag saknar henne.

Kram Y

2009-01-10 @ 23:16:43
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Maria

Va trist att sätta bort katterna... Förstår att du saknar henne.

Men va gör man när kärleken slår till...

Försökte fota min lilla katt igår kväll. Hon är 9 månader. haha hon var inte still en sekund.

Men bilder kommer under dagen.

Kram

2009-01-11 @ 07:38:34
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0