Ibland blir jag så ledsen....

när det kommer in tjejer med naglar som ser hemska ut.... Och då menar jag inte deras egen nagel utan de naglar en nagelteknolog gjort på dem....

I fredags klev en super gullig tjej in och frågade om jag kunde laga två naglar. Vi pusslade med tid men jag lagade dem..... Men stackars goa tjejen hade gjort naglarna för en vecka sedan, på salong......
Varenda nagel hade släppt jätte mycket, försökte fånga det på bild, men fick inte med riktigt hur illa det var.
Oj oj oj.... Hon hade klagat på tjejen som gjorde naglarna eftersom två naglar lossnade dagen efter!!!
Nageltjejen hade lagt upp gele på hela nagelbandet så tacka den för att det släpper....

Nåväl fixade dessa i fredags och tjejen bokade in ett återbesök redan på lördagen....
När hon kom hade hon tappat ytterligare två (!) inte mina !!! Utan de gamla.




Kolla fingret till vänster uppe vid nagelbandet   UUUUJJJJ De släppte redan dagen efter hon gjort dem...

Vi tog idag bort allt gammalt material och gjorde nya naglar med LE gele.
Nu kommer de att sitta som berg, jag lovar!

Kan berätta att jag fick en jätte kram innan hon gick! Jag rekommenderade henne att åka till Karins Nagelhörna i Solna eftersom hon bodde i Stockholm.

Tjejer ställ krav!!!! Det ska vara snyggt och proffsigt gjort och de ska inte släppa efter en dag eller två!!!!
Är det jätte billigt så kanske den som gör naglarna inte har utbildning ?! Be att få se diplom :)

Så här såg hon ut när hon gick.... Är som sagt ingen mäster fotograf, men ska öva ;)



Min första kund gjorde jag akryl naglar med INM akryl på :



Sov gott alla nagel tokar, en annan nagel tok här i Luleå ska logga ut nu....
2009-01-24 @ 21:18:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Veronica

hej

säljer du gelen med melon doft, hade den tidigare men hon som sålde dem har slutat.

JAG VILL HA!!! Älskade dem, grymt gott luktar den också...

Verran

2009-01-25 @ 17:56:49
URL: http://www.nagelkojan.se
Postat av: Annica

hej jag kan även rekommendera Willix hud och Naglar för er stockholmare, det ligger i Älvsjö. Har aldrig varit missnöjd när jag gått därifrån.

PS jag tror att du har lagt en kommentar på min blogg som skulle ha hamnat på tjockisbloggen....DS

2009-01-25 @ 18:00:23
URL: http://www.nogg.se/bliip
Postat av: keit

Det är verkligen så synd att se sånt och det händer alldeles för ofta. Man ska ställa krav men i slutändan visar det sig vad kvalite är. Kraaaam ...

2009-01-26 @ 01:55:12
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0