Batteri explosion...

Som ni vet har jag jobbat lite idag iallafall.
Johan var hemma med sjuklingen.
Äntligen får jag göra naglar :)
Javisst! Hade tom med kameran, här ska fotas.....
Satte batterierna på laddning imorse så jag kan ta många härliga bilder...
Efter nån timme hör jag två dova knallar som om något faller i golvet..... poff poff
Kollade golvet. Inget konstigt.
Sen när jag ska sätt i batterierna och öppnar laddaren är den full av kladd (såg ut som silver glitter nagellack typ)
Svor en lång ramsa som inte passar i skrift..... Jäkla laddare ska minsann gå tillbaks med den. Köpte den för mindre än en månad sen!!
Sätta sönder batterier pådet sättet......

Tills jag läste på batteriet : not rechargeable.......
Skit oxå!!! Det är ett error 30!!!! Felet sitter 30 cm från skärmen eller i det här fallet laddaren !!!! (skäms lite )
2009-02-05 @ 18:13:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

HAHAHAHHHA! :) Ja men ibland hänger man ine alltid med :) EN lätt olycka!

2009-02-05 @ 19:46:39
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0