Nu kan jag avslöja bröllopsparet...

Igår berättade jag att jag skulle träffa en brud för att prata om vilka naglar hon skulle ha....

För er som följer NSD så har ni säkert mött paret som ska gifta sig på vårmässan i Arcus den
25 april?

Jag träffade bruden Lisbet Karlsson och hennes söta dotter Mirjam 9 år och bröllopskordinatoorn Desiré Nilsson.

Vi tittade på olika alternativ till bröllopsnaglar.

Lisbet vill att hennes naglar ska vara nåt extra så vi kommer att fixa naglar i blått/turkost med glitter.
Så att man får en strand känsla, de kommer nämligen att gifta sig på en sandstrand inne i Arcus.

På själva bröllopsdagen kommer jag att göra slut fixningen av naglarna på mässan samt att göra manikyr på hennes söta döttrar.
Mirjam valde en turkos lack med gräddfärgade blommor och till lilla syster Nova 4 år valde vi ett ljust lack med små blåa blommor.
Kommer att bli hur söt som helst :)

Förutom naglar ska jag fixa lite annat på Lisbet och även på Jörgen.

Måste berätta om modiga Mirjam som ska sjunga på bröllopet :)
Visst är det fantastiskt va modig och duktig hon är!

Kommer att bjuda på lite bilder på brudparet snart.

Samt under behandlingarna.

Här är lite fix vi ska göra:

fransförlängning

vaxa ben

permanent förstärkning av tånaglarna (franskt så klart) och pedikyr

Plocka bryn

solspraya båda

Och naturligtvis värdens vassaste naglar i dubbel bemärkelse....

Mer tänker jag inte avslöja....

Ni hittar Lisbets blogg här

In och skriv kommentarer nu!!!! Så blir de glada :)









2009-04-04 @ 06:39:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

gosh vill vill vill,

(både gifta mej å få en sån renovering)



ja man måste lära sej att skaka av sej det är tråkigt med folk med förmycket åsikter vad tjänar dom på det??

2009-04-04 @ 08:09:14
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Det var så lite, tack själv =)

2009-04-04 @ 10:18:54
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Karin

Kuul..in med foton sen...))

2009-04-04 @ 14:12:03
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Veronica

All lycka till dom:) Hon kommer säkert bli jättevacker. Jag vill ju ooooxo, haha:) Fast nu är det nedräkning, vi ses på onsdag :D :D :D



Ha en underbar helg



Kramar

2009-04-04 @ 15:00:16
URL: http://danoveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0