Bröllopsförberedelser....

Idag har lilla Nova och Lisbet varit på besök för de sista förberedelserna inför deras stora dag imorgon....

Imorgon är det dax på vårmässan för Jörgen och Lisbet att bli äkta makar   :)

De har kört in sand i hallen för att de ska få ett äkta strand bröllop.

Hur cool är inte det?

I tisdags var Lisbet hos mig för vaxning och vi la material på tånaglarna.

I onsdags var Jörgen och hälsade på och fick en soldusch och han var även här idag för en sista dusch...

Är det strand bröllop så är det! Och då måste man naturligtvis vara brun.

Här har ni Jörgen :



Och Lisbet



De har också tre rara döttrar.

Mellan dottern Nova var med idag, min snälla praktikant Anna fixade hennes naglar :)

Vilken liten ängel tror hon satt still i minst 40 minuter.


Färdiga naglar:




Under tiden satte jag igång med Lisbets naglar.
Vi hade strand och havs tema och nåt extra som verkligen syns....
Efter vår konsultation för två veckor sedan så fastnade Lisbet för ett par spetsiga häftiga naglar som jag gjort tidigare..



Och häftigare bröllopsnaglar tror jag ingen norr om Gävle haft.....

Här har ni de färdiga naglarna:





Sen var det dax för fransarna att bli längre och tjockare:

Före






Efter




Och här har ni henne och Nova:

Och en snygging med nail och lashes....




Så alla som vill se årets strand bröllop -  åk till Arcus hallen och se Jörgen och Lisbet avge sina löften imorgon
lördag kl 15.00

Och för dig som vill ha dessa fransar och naglar -  tävla i nästa inlägg....






2009-04-24 @ 23:08:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

åh jag vill också ha frans förlängning.. Ingen i Helsingborg gör det :(

2009-04-24 @ 23:16:16
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: zarah

häfigt tema på bröllopet. vet du vart man kan köpa täckande rosa gele till fransk manikyr. Gör mina naglar själv men hittar bara den genomskinliga rosa.

2009-04-24 @ 23:51:43
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: sonja

Sååååååååå snygga naglar!!! Kul att du är tillbaka saknat din blogg ;-))

2009-04-27 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0