lite svar på frågor:

Vi finns i Luleå på Kungsgatan i Luleå.

Men om ni söker nagelterapeuter som är super duktiga i Stockholm så kan jag rekommendera KN Nailproducts i Solna :) Kolla även in deras nagelblogg.

Och gällande våra katter fick jag frågan om det är jag som har Echocoon's katteri och det stämmer bra. Vi har en uppfödning i liten skala hemma. Är så kär i kattrasen Maine coon :)





Sen var det någon som påpekade att det var en bild som redan varit i bloggen och ja det kan säkert stämma. Lätt att missa vad vi lagt ut och inte eftersom jag har många hundra bilder och fler blir det hela tiden :)



2011-02-27 @ 16:37:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: In The Light

Hej vi är två tjejer (Annie & Sofie) som har startat ett projekt som går ut på att vi ordnar foto- och modellkurser.



Vi undrar om du är intresserad av att göra ett länkbyte... Att du lägger upp en bildlänk som går till vår hemsida (www.inthelight.se) i din bloggmeny så länkar vi dig från vår hemsida.



Maila vid intresse:

[email protected]



/In The Light

2011-02-28 @ 14:59:49
URL: http://inthelight.webblogg.se/
Postat av: Hemmafru I Florida

trillade in och lämnar ett spår :)

allt bra med dej??

2011-03-01 @ 01:39:18
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0