vinnaren av tävlingen

om de snygga vita naglarna har jag precis dragit:



Det var många tävlande men vinnaren av dessa naglar är:

Trumvirvel..... tatatttattttatttttaa....

Marlene på http://busbarnet.wordpress.com/

Grattis kontakta oss så ordnar vi en tid :)

Ett bonus pris delas ut till Anna Lövgren för hennes fina rim.
Lyssna här:

Xtreme beautys duktiga nageltjejer är mästare på
att göra naglar med bus - snygga som få
På 40-års fest vill jag att mina naglar ska va fina
men tyvärr börjar pengarna på kontot att sina
nu hoppas jag på att få vinna
så jag med era snygga naglar kan glimma


Du har ett bonus pris att hämta hos oss :)


Håll koll så kommer det fler tävlingar :)

Gokväll!!!

2010-10-04 @ 20:49:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marlene

Seriöst :-o Guuuuuuuuud va roligt :-D

2010-10-04 @ 21:24:42
URL: http://busbarnet.wordpress,com
Postat av: Jennie O

Grattis Marlene! Underbart rim. =)

2010-10-04 @ 21:56:30
Postat av: sanna

Grattis till vinnaren!!! Många krammar!!

Sån tur du hade..men nästa G hoppas jag att jag vinner.



Varma krammar

S

2010-10-05 @ 09:42:12
Postat av: Anna L

WOW! Tack tack, jippi jag tittar in någon dag framöver :)

2010-10-05 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0