Naglar i Luleå

Åååååå vad jag skulle vilja ha en lokal som var 20 kvm större....
Lokalen ligger mitt i stan men är lite liten.
Letar för fullt....
Tips någon???
Just nu har jag en praktikant som hjälper mig, så roligt :)
Hon organiserar mina dekorationer :D

Har flera 100a.....

Nu ska jag göra kväll och mysa framför tv'n med sambon....

Men håll kolla på nån dag är min överaskning klar...

Och ska ta med gamla kameran imorgon så att vi kan göraden där tävlingen ... hihi


2009-03-10 @ 21:08:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, med mig är allting fint bara :) Hur står det till själv där uppe i norr?

2009-03-11 @ 06:42:32
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/
Postat av: jonna

jadu, dom va grymma!!!:) sån jävla känsla å stå i globen å se dom, tyr vi hade biljetter på lördaqen eftersom de vart inställt på söndagen;)



jo ja ska hålla ögonen öppna i din blogg. kram

2009-03-11 @ 09:07:38
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0