studentkaos...

Hej det var ett tag sedan :)

Massor har hänt sen sist.

Just nu är det hur mycket som helst att göra på jobbet, alla studenter som vill bli fina.
Ska ta med kameran idag och fota lite.

Är härligt att se alla upprymda studenter som bara längtar till balen och tills på fredag den 12 då det är dax att springa ut.



Och jag har sagt upp min lokal, är tugnt att jobba i 30 grader inne när solen ligger på.
De som äger fastigheten har satt solfilm men det hjälper föga...

Så vart tar jag vägen, bara en liten liten bit därifrån hihi :)

Jag har skaffat kattunge.
Han är så söt ca 15 veckor nu :)

En mainecoon bebis, han heter egentligen Joshu men vi kallar honom för asse (ääs) fråga inte mig...
Barnen och sambon har bestämt och jag motsäger mig starkt namnet....
Ska berätta hur han fick det namnet sen....

Ska rusa och lämna barn och sen till jobbet :)

Ha en härlig dag
2009-06-05 @ 07:42:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Karin

kram

2009-06-05 @ 07:57:20
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej, har hittat din blogg! Vad kul läsning! Var och gjorde nagelförlängning för en vecka sen och är jättenöjd. Älskar mina fina naglar. Men du, vad bra att du ska byta lokal...men vart flyttar du...jag kommer ju tillbaka den 18:e. Är du kvar på gamla då eller ska jag leta dig någon annanstans?

2009-06-05 @ 13:29:10
Postat av: Mindou

Haha vilket gulligt namn! ^^

2009-06-05 @ 14:12:51
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0