Vinnaren i smink tävlingen

är ......... trummvirvel.............. tatttaaaa...................Linda på http://liiindaaaa.blogg.se


Grattis till dig :)

Maila din adress så skickar jag sminket....

Ledsen att bilden saknas men blogg.se jäklas med mig igen........ Suck!!!!


Ha en trevlig söndag kväll nu ska jag titta på beck.......

Och imorgon eftermiddag ska jag till frisören. Så dagens fråga fortsätta vara mörk eller bli ljus???

Hihi fotar imorgon :)
2009-02-15 @ 21:05:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ellinor & Engla

Hmm. Det verkar vara stora problem hos blogg.se nu. Vad tråkigt. Själv håller jag mig till wordpress :D Har du bestämt vilken hårfärg det blir? Har oxå väldig beslutsångest om jag ska fortsätta vara mörkt rödhårig eller om det blir ljusa toner mot sommaren.. Tror det kommer bli alternativ två, även om jag gillar färgen jag har nu. :D

2009-02-16 @ 11:41:42
URL: http://www.ellinor.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0