Måndags blues...

Ja, den här helgen gick lika fort som vanligt.

Sov 10 timmar i sträck, vilket inte tillhör vanligheterna.

Skönt!

Kunde knappt somna i går :)

Nu är det åter måndag, barnen ska till skolan och dagis och själv ska man till jobbet.

 

Och det gick bra för Jeanette i tävlingen, ni ska få se vilken snygg skapelse hon gjorde. Tyvärr räckte det inte till en plats på pallen. Men vi är ändå jätte nöjda.
Jag kommer att få bilder skickade så snart jag får dem lägger jag upp dem.

Kolla på www.nsd.se där fanns Jeanette med igår :)

Ha en trevlig måndag.

2009-11-02 @ 07:28:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Millah

ja skicka bilderna till [email protected]



kram

2009-11-03 @ 11:18:40
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hallåja :) jo! det var ett tag sen. Det är bara bra med mig faktiskt. Hur är det själv? Går det bra i nya lokalen? :) Kram!

2009-11-03 @ 13:17:25
URL: http://jigglyxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0