vart ska jag flytta?

Och lika bra att göra det klart.... jag ska bo kvar i Luleå *fniss*

Jag stor trivs som en fisk i vattnet.

Barnen trivs. Vilket är jätte viktigt.

Så man kan säga att jag blivit kär i Luleå. Ja kanske inte bara i Luleå ;)

En gång norrlänska - alltid en norrlänska. Verkar stämma bra på mig :)

Men som ni vet håller vi på att renovera min nya salong.

Större blir det tre gånger så stor.

Det kommer att bli frisör i samma.

Så för er som vill veta är nya adressen Kungsgatan 16. klicka här så kommer du till en karta.

Just nu är rörmokare på plats....

Massa att göra, men det blir bra ska ni se.

Vad gör ni i veckan?











2009-06-15 @ 18:52:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennie

Åh vad spännande. Måntro om jag inte vet exakt vilken lokal oxå.... Vad blir det för frisör?

2009-06-15 @ 20:01:11
URL: http://vardagsliv.blogsome.com
Postat av: Sandra

Så kul att utöka=)

Hoppas det blir bra!!

Kram

2009-06-15 @ 20:20:05
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0