vilken dag....

Alla och jag menar precis alla vill bli snygga just idag....

Åååååå vad jag längtar tills min goa tjej Nina börjar jobba på allvar.

Tror jag har nekat 5 personer och då har jag kommit hem kl 20...

Gå in och smygläs på Ninas blogg så börjar hon nog blogga igen och skriv kommentarer.... 

Hon kommer bli så överaskad hihi

http://lillniiiiina.blogg.se/

Gå in och hälsa henne välkommen till Xtreme Beauty hon börjar i mitten av augusti :)




Här har ni acce.... Har är en amine coon som blivit snart 6 månader :)

Nu ska det nattas barn och gissa vem jag har med mig?

Acce så klart och Wilma ibland (min andra maine coon)
2009-07-28 @ 20:47:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0