hjälp ....

Det var ett tag sedan......

Känns så dumt, men hela sommaren har varit fullt upp.

Har bytt lokal, renoverat nya lokalen, och jobbat nästan dygnet runt med det. Samt jobbat som vanligt och haft barnen plus haft "semester".

Vilken tur att jag har gudomlig familj. Som ställt upp till 190 % minst.

Utan dem hade det inte gått!!!

Kolla vilken fin lokal jag fått (den är inte klar än men nu börjar det bli riktigt fint)....




Sambon fixar för fullt :)

Ska berätta mer sen men kan avslöja att det inte längre bara är jag som kommer att jobba här ;)

Vad har ni gjort sen sist?




 
2009-07-26 @ 20:09:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad fint det blir! :)

2009-07-26 @ 20:32:30
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att du är tillbaka! fasen vad snygg lokal, spännande :D

2009-07-26 @ 20:47:44
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har bara njutit av sommarlovet :)



friiiidaenocksson.blogg.se

2009-07-26 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0