Det blev bad ....

på Arcus campingen.

Gissa om våg maskinen var poppis :)

Tror faktiskt jag fått lite färg..... är vit som en albyl haha

Synd att man inte kan solspraya sig själv .... vill ....

Men ska använda lite Supersonic Epibronze lotion efter duschen ikväll så imorgon kommer jag att vara snyggt brun :)



Vill bara påpeka att det inte är jag *fniss* utan en bild från min leverantör men nästan så brun tänkte jag bli :)

Me like Epibronze!!!!



Nu ska jag och barnen mysa framför en film.
Sambon sätter lister förtvivlat på salongen.
Tack goa vän för det, utan dig hade det varit långt ifrån klart:
Puss på dig!!! ( han läser inte min blogg haha)

2009-07-30 @ 19:36:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja man vill ju att alla djur ska må bra!

Fin blogg föresten:)

2009-07-30 @ 20:54:59
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0