Utmaningen

Fick en utmaning idag av beciell.blogg.se som jag ska svara på.

Här är mina svar:


1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Lätt som en plätt  naglarna och make-up :)

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Nånstans varm med sol 365 dagar om året med pol ....


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Oj, saknar alltid tid... ha en semester på 4 veckor sammanhängande! Lyx.

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

www.lightelegance.blogg.se har hittat flera bra jag följer ... Återkommer när jag följt alla ett tag... hihi
5. Prenumererar du på någon tidning?


6. Vad fick dig att börja blogga?

Karin på www.lightelegance.blogg.se

7. Har du några stora planer detta nya år?
Ja ,massa.... men jag behållerdem för mig själv ett tag läs bloggen så får ni se..


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Köper...

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Rädda barnen

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
marsvin, kanin, hare, kråka, katt, golden retriver, rottweiler, maine coon


11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Till glada 70 talet tror jag

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Oj kläder som man aldrig atgit bort pris lappen på.. och sen slängt


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Historia
14. Har du några inplanerade resor det här året?

Ja, Några kortare semester trippar :)

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Jag har varit nagel bitare (tyvärr), är sjukt godis beroeende och jag tycker om att städa med musiken dånande i öronen
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Nä, men måste titta in där :) Undra hur man får så många läsare??!!


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nä, bara jag gillar dem

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Sen 2007.

19. Svär du ofta?
Nä bara enstaka gånger


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats? Luleå


Ja vet inte om ni blev klokare men nu var det gjort.

Kram/Maria

2009-01-12 @ 21:48:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0