Testar

ännu och försöker få det att se bra ut...     Lyckas så där.

Vart hittar man handboken hihi skulle behöva en med snabb spolning.

Vad ska jag då skriva om?
Naglar, naglar och naglar så klart. Tänkte också berätta lite om hur livet bakom kulisserna ser ut på en salong, lite om salongen, lite tips och tävlingar.
Naturligtvis är det svårt att inte vara personlig, så en hel del sånt lär det också bli. Så på måndag blir det fram med kameran för att dokumentera.

Idag har jag stor städat min salong . Glamoröst värre, knä skurade toaletten haha... Men nu är det skinnande rent.

Ha en trevlig lördag kväll. Själv ska jag mysa med familjen och titta på körslaget. har inte fått nå favvo än, med Wells är bra.

Kramiz Maria
2009-01-10 @ 16:30:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0