En vanlig dag på jobbet...

börjar efter att jag fått iväg mina goungar till dagis och skolan.
Så runt 8.30 är jag på jobbet. Imorse startade jag med en kund pang på...
Sen brukar kunderna avlösa varandra i rask takt...
Är så himla roligt att jobba med sin hobby.
Finns det något roligare än en kund som kommer in och säger så här vill jag ha mina naglar!
Känns fantastiskt när de går därifrån nöjda jippi!





Brukar råka "glömma" bort lunchen ibland när man jobbar, speciellt när jag får dekorera. Finns inget roligare :)

Har några kunder som säger gör vad du vill bara det blir häftigt och syns... Yipppi!
Då får man leka... glitter... mönster... blommor.....
Ska visa lite vad jag gjort längre fram..
Så håll koll på mig :)
2009-01-13 @ 20:57:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att jag känner igen dessa händer?? Kan det vara.....



Vilken trevlig blogg du har ;)

2009-01-13 @ 23:20:02
URL: http://www.annasohana.wordpress.com
Postat av: Yvonne Arvidsson

Jag håller koll på dig :) Kul att läsa din blogg.

// Yvonne

2009-01-14 @ 07:21:12
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0