Vi har nytt glitter....jiiiiihaaaaa

I min sista beställning låg hur mycket nytt glitter som helst. Ska fota det så ni får se.

Runda, stavar, glitter glitter i alla former.

Härligt!!!!!

Nu skulle jag bara hitta en passande modell som man får leka fritt på.... hummmm

Gned mina geniknölar (hahahaha) och sen löste det sig med att goa Madde kom in genom dörren och skulle göra naglar.

Hon är tjejen som gillar glitter och busiga naglar.....

Så jag hoppade nästan jämfota och bad att få använda mitt nya glitter...

Och japp det fick jag.

Här har ni resultatet:





Vi använde lila och rosa glitter i olika storlekar.
Alla naglar blev olika men på andra handen lev det samma mönster.

Vart hittar ni glittret?

I butiken så klart!!!

Jag vill oxå glittra nu!!!! Måste ta bort mina franska och fíxa bus......

2009-12-06 @ 10:23:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara - makeupmylife

åh vad kul! :) älskar glitter !

2009-12-06 @ 11:53:57
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: sara - makeupmylife

svar: jag utbildar mig till frisör men naglar och smink är mina stooora intressen! bor också i luleå, och här har vi ju inga gymnasielinjer med naglar osv.. Men har planer på att utbilda mig inom nagelvärlden när jag går ut! :D Har även vart hos dig en gång, du är såå duktig på det du gör!

2009-12-06 @ 20:17:22
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

Hoppas du får en superfin alla hjärtans dag dag imorgon! :)



kramar/ www.malinhee.blogg.se

2010-02-13 @ 22:29:06
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0