Vi väntade och väntade

 Dagen började lite kaosartat....

Vi bestämde träff med en släktings familj på badet, de ringde och sa att de var där....

men vi hittade inte varandra.... De satt på Arcus och vi på Arons och förvirringen var stor haha

Och felet var mitt.....  Jag råkade skriva fel i sms et.....

Men det blev en härlig dag med bad och sol och avslutande middag hos släkten...

Så nu är vi härligt solbrända med betoning på brända, lite röda blev vi allt :(



Bilden är tagen av min 7 åring :) Han tycker att foto är super roligt :)

Och imorgon börjar  inskolning på sonens nya skola.

Ska bli så roligt och skönt med en bra skola!!!

Hoppas ni haft en härlig dag i solen ..



2009-08-09 @ 20:30:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kia

Hoppas det går bra med inskolningen. Själv ska jag skola in vovven på hunddagis.

2009-08-10 @ 14:52:14
URL: http://kiasopran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0