påsklov

har Luleå den här veckan :)

Och jag hoppas att det blir lika fint väder hela veckan som vi haft idag.

Solen har värmt riktigt bra idag, så nu är alla gång vägar bara...

Cyklarna åkte fram idag så barnen har cyklat som tokar...

Efter ett smärre missöde.....

Under våran renovering försvann nycklarna till cykellåset... Aaaaaaaaa

Tog ett bra tag tills vi fick fram en bultsax efter att ha letat och letat efter nyklarna...

Men nu har barnen cyklat runt och efter middagen tog vi en härlig kvälls promis
och barnen cyklade :)  



Och imorgon ska jag hämta mitt objektiv Jiiiiiihhhhhaaa....
Då ska det fotas :)
Fick kameran i onsdags förra veckan men inte mitt objektiv, men nu har det kommit ...

Tänk va så lite kan göra en lycklig :)

Sov gott raringar :)
2009-04-13 @ 21:36:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0